HomeGSZT+Rövid hírekFebruártól magasabb a minimálbér

Februártól magasabb a minimálbér

Február 1-től a minimálbér bruttó értéke 167 400 forintra, a garantált bérminimum bruttó értéke pedig 219 ezer forintra emelkedik, ami csaknem 4 százalékos béremelést jelent – mondta az Innovációs és Technológiai Minisztérium (ITM) foglalkoztatáspolitikáért felelős államtitkára a sajtótájékoztatón.

Minimálbér alakulása

Az államtitkár kiemelte, hogy a 2021-es bérmegállapodást a Magyar Szakszervezeti Szövetség (MASZSZ) kivételével a Versenyszféra és a Kormány Állandó Konzultációs Fórumának valamennyi tagja aláírta, így a szakszervetek részéről: a Liga Szakszervezetek, a Munkástanácsok Országos Szövetsége, a munkaadók részéről pedig a Munkaadók és Gyáriparosok Országos Szövetsége (MGYOSZ), az Áfeosz-Coop Szövetség, valamint a Vállalkozók és Munkáltatók Országos Szövetsége (VOSZ).

(forrás: Store insider)

gszt
gszthttps://gsztujsag.com

GSZT szakújság :: Gasztronómia : Szálloda : Turisztika

- Advertisment -

Legfrissebb

Receptek

Bigos recept – Hagyományos lengyel káposztás-húsos egytálétel

A Bigos, más néven „vadászragu” (lengyelül: Bigos), a lengyel konyha egyik legismertebb és legkedveltebb nemzeti étele. A fogás alapját savanyú káposzta, friss fejes káposzta,...

Twix szelet sütés nélkül

Hozzávalók:20 dkg vajas keksz A karamell réteghez: 20 dkg barna cukor, 1 dl tej, 10 dkg vaj A csokoládés réteghez: 15 dkg étcsokoládé, 15...

GSZT hírlevél

Ne maradjon le a gasztronómia és turisztika legfontosabb híreiről! Iratkozzon fel hírlevelünkre!